اگر شما بخواهید چند قرص نان بخرید مطمئنا باید پول نقد پرداخت کنید. خاصیت بعضی از معامله ها این است که باید در جا تسویه حساب کنید. اما بعضی از کالاها اینطور نیست به عنوان مثال بازار مبل خرید انواع صندلی ها میز اداری به گونه ای ست که شما می توانید به صورت شرایطی هم آنها را تهیه کنید. در واقع تولید کنندگان این کالاها به دلایلی حاضر به فروش کالاهای خود محصولات اقساط نیز هستند شما به راحتی می توانید یک میز و صندلی اداری مبل سلطنتی مدیریتی یا هر کالایی دیگر در این زمینه را به صورت اقساط از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. اما نکته بسیار مهمی وجود دارد که اگر شما آن را بدانید به احتمال زیاد هرگز خرید غیر نقدی انجام نمی‌دهید!

در ادامه به بررسی این مطلب می پردازیم که چرا نباید مبل اداری یا سایر اقلام مورد نیاز برای امور اداری را فروشگاه‌هایی که اقساط می فروشند خریداری کنید.

میز و صندلی اداری را گران نخرید

وقتی که شما از فروشگاههای اقساطی خرید می کنید ناچارید هر قیمتی که آنها ارائه می کنند را بپذیرید. در واقع شما بابت کالایی که یک میلیون تومان قیمت دارد، بهای بسیار بیشتر می پردازید. تازه اگر بحث پرداخت اقساط و سود کارمزد آنها هم به وسط بیاید شما در برخی موارد تا دو برابر بیشتر از قیمت واقعی بابت کالایی که شاید نصف آن چیزی که به شما فروخته می شود هم قیمت نداشته باشد، پول پرداخت می کنید.

 صندلی اداری

صندلی اداری


خرید صندلی اداری قصرچوب


پیشنهاد ما برای خرید لوازم اداری نظیر مبل و میز و صندلی چیست

اینکه ما بخواهیم فروشگاه خاصی را به شما معرفی کنیم به دور از آداب و اصول حرفه‌ای کار است.

اما از یک نظر دیگر اگر ما فروشگاههای متعهد و مشتری مدار و فروشگاه‌هایی که اصول حرفه ای و حقوق مشتری را به خوبی  رعایت می‌کنند را معرفی نکنیم هم به نوعی به وظیفه خود عمل نکرده ایم. در هر صورت آنچه که می توانیم به صورت کلی به شما بگویم این است که با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی برای شروع می توانید همه نمونه هایی که نیاز دارید را ببینید، آنها را بررسی کنید و با اطمینان خاطر آنچه که می خواهید انتخاب کنید. برای این کار شما می توانید از مشاوره های کارشناسان فروشگاه اینترنتی بهره بگیرید.

 در گام بعدی با یک جستجو کوتاه می توانید قیمت میز و صندلی و یا هر کالای دیگری که مد  نظرتان است را از چند جا استعلام کرده و سپس سفارش خرید خودتان را ثبت کنید.

مدل های جدید را از فروشنده بخواهید

اما برای اینکه خرید رضایت بخشی داشته باشید ما به شما توصیه هایی می کنیم.اول اینکه از آنجایی که قیمت میز و صندلی اداری و یاچچ میز اداری، صندلی اداری مبل و میز و صندلی و اقلام اینچنینی تا حدود زیادی به مدل‌های جدید بستگی دارد و کالاهایی که از پیش ساخته شده اند ممکن است از رده خارج شده و یا مشتری کمتری داشته باشند، شما باید متوجه این موضوع باشد که این کالاها قیمت کمتری نسبت به سایر اقلامی که به روزتر بوده و دارای طرح و متریال جدید تری هستند دارند.

از طرف دیگر به شما توصیه می‌کنیم تا جایی که امکان دارد میز صندلی رو نقد خرید کنید تا بتوانید با چانه زدن یا گرفتن تخفیف یک خرید رضایت  بخش داشته باشید

 

میز و صندلی باید با مواد اولیه مرغوب ساخته شود

نکته بسیار مهم دیگری که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید و شاید قدری تخصص هم نیاز داشته باشد این است که شما باید از فروشگاهی اقلام مورد نیاز خودتان را تهیه کنید که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای تولید صندلی یا مبلمان اداری استفاده کرده باشد. در خصوص تخصصی که شما باید داشته باشید بحث پیچیده و طولانی است. اما با یک مثال ساده شاید ماجرا برایتان کمی روشن شود. آهن‌آلاتی که برای ساخت یک صندلی مورد استفاده قرار می‌گیرد طبیعتاً باید از شاخه های فلزی نو باشد،

حال تصور کنید در ساخت یک میز صندلی یا هر کالای دیگر از قطعات اضافه ای که در کار جمع می شود با سرهم کردن و به هم چسباندن آنها استفاده شود. البته فرق میان چوب و آهن وجود ندارد اما این مثال را برای این گفتم که بدانید چه راههایی برای سوء استفاده هست و چه تفاوتی میان کالای با کیفیت و نامرغوب وجود دارد.

در واقع شما هیچ تفاوتی میان دو صندلی که در مقابل شما قرار دارد نمی بینید چرا که هر دوی آنها رنگ خورده و مشما پیچی شده است و کاملا نو به نظر می‌رسند اما واقعیت این است که یکی از این صندلی ها با استفاده از مواد اولیه اصطلاح نفرتی یا ضایعاتی تولید شده است که طبیعتا استحکام پایین‌تری دارد.

در آخر به شما توصیه می کنیم که از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مشاوره بگیرید با کارشناسان آنها صحبت کنید و آنچه می خواهید را مطرح کنید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود. سپس با بررسی دقیق از یک فروشگاه اینترنتی که اطمینان دارید حقوق مشتریان را رعایت می‌کند خرید کنید تا لذت سودمندی و بهره مندی را از خرید برای خودتان به ارمغان بیاورید.


منبع : مبلمان اداری قصرچوب