امروزه با توجه به حضور مراجعه کنندگان در اداران و سازمان ها برای انجام امور اداری ،لزوم استفاده از مبل اداری و مبلمان اداری کلاسیک امری قابل توجه است چرا که مراجعه کنندگان به ناچار ساعاتی را در ساختمان یک اداره باید منتظر بمانند.  البته کسی انتظار ندارد که ادارات و سازمان های اداری به مبلمان اداری لوکس مجهز باشداما مسلما داشتن تجهیزات اداری مناسب یک ضرورت بسیار مهم است . این مسئله از جهات دیگر نیز حائز اهمیت است برای مثال استفاده از تجهیزات اداری مناسب در راندمان و آمار کاری ادارات می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

مبلمان اداری لوکس ، نه مبل اداری مناسب شان مراجعه کنندگان

برای اینکه بتوانیم در ادارات و مراکز آموزشی و هر جایی که مراجعه کنندگان در آنجا رفت و آمد می‌کنند ، تعاملات سازنده و صحیح و متناسب با شأن آنها داشته باشیم لازم است ، تجهیزات و وسایل مناسبی نیز فراهم کنیم .

مطمئنا نخستین انتظاری که یک مراجعه کننده از آموزشگاه ، سازمان ، اداره یا موسسه ، چه دولتی و چه غیر دولتی دارد؛ این است که رفتار متناسب شأن او با او داشته باشند. برخی از مسائل لزوماً با برخورد حضوری و کلامی ایجاد نمی شود. به عنوان مثال اگر شما در فصل تابستان وارد یک اداره شوید که سیستم خنک کننده مناسبی ندارد زیر لب خواهید گفت ، اینجا چرا کولر ندارد ؟ یا اگر جایی برای نشستن باشد یا مبلمان هایی که در آن جا برای نشستن ارباب رجوع گذاشته شده ، تمیز نباشد این را نوعی توهین به خود تلقی می کنید . این تصور نابجایی هم نیست. بنابراین استفاده از مبلمان اداری مناسب و با کیفیت ، به عنوان یکی از حقوق مراجعه کنندگان است . همانطور که گفتیم کسی انتظار ندارد در یک اداره مبلمان اداری لوکس برای مراجعه کنندگان تهیه شود ، اما وجود تجهیزات اداری متناسب با شأن آنها مسئله ضروری و انکارناپذیری است.

مبلمان اداری کلاسیک چه ویژگی های دارند ؟

مبلمان اداری کلاسیک که عموما مبلمان هایی با طرح های قدیمی تر ، البته از نوع با کیفیت آن است ، از نظر استحکام و زیبایی و مواد اولیه در آن ویژگی های استاندارد و خوبی دارد . همچنین برای مکان های اداری و جاهایی که ارباب رجوع در آنجا رفت و آمد می کند مناسب به نظر می رسد.

مبلمان اداری کلاسیک باید استحکام خوبی داشته باشند . استفاده کردن از آن راحت باشد . اگر بخواهیم مشخصات کیفیت این کالا را نام ببریم باید بگوییم وقتی کسی روی مبل می نشیند باید احساس راحتی کند و به گونه ای نباشد که باعث به زحمت افتادن فرد شود . مسئله دیگری که لازم است کارپردازان و مسئولان خرید ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی به آن توجه داشته باشند، این است که از تجهیزات و مبلهایی استفاده کنند که استحکام بالایی داشته باشد . اینگونه میتوانند در استفاده های مکرر ، که روزانه از آنها انجام می شود سالم باقی بمانند .

اوضاع قیمت مبل اداری چگونه است ؟

درباره قیمت مبل اداری، باید بدانید که قیمت ها در این زمینه تا حدود زیادی به مواد اولیه ای بستگی دارد ، که در آنها استفاده می شود. اگر قیمت آهن ، چوب براق و وسایل و تجهیزاتی که در ساخت انواع میز اداری ، بر قیمت آن تاثیرگذار هستند ، بالا برود مطمئناً خروجی نهایی و قیمت فروش این محصولات نیز بیشتر خواهد شد . اما مسلما خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر، می تواند از جهت های مختلفی برای شما سودمند باشد. در ابتدا  این که شما مطمئن هستید که کالایی با قیمت بیشتر از آنچه که می ارزد ، به شما فروخته نمی شود . در واقع اعتبار آن فروشنده به گونه ای است که این رفتارهای غیرحرفه‌ای و سودجویانه  را انجام نمیدهد .  از طرف دیگر شما اطمینان دارید که محصولی با کیفیت و ماندگار تهیه می کنید ، که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. همه این نکات به راحتی با انتخاب فروشگاه متعهد به اصول مشتری مداری برای شما محقق می شود.

 

منبع : مبلمان اداری قصرچوب